Montarea corectă a pernelor pe aer – detalii
După cum bine știți oferim asistență tehnică privind montajul, suport complet pentru că cei care vor încerca să facă asta pe cont propriu să nu fie dezavantajați în vreun fel. În rândurile ce urmează vom detalia despre ce ține de acest lucru, montarea corectă a pernelor pe aer.
Premergător montajului
Vă recomandăm să faceți o simplă verificare a bazei inferioare dacă este fixată la loc, pentru a nu se rupe sau deplasa. De asemenea, trebuie să vă asigurați în ceea ce privește conducta de admisie a aerului dacă aveți poziția corectă a acesteia. Tot ce va face parte din instalarea necorespunzătoare a acestor perne pe aer înseamnă să nu beneficiați în cele din urmă de avantajele produsului și să mai aveți și costuri suplimentare ulterior.
Recomandăm ca în timpul instalării să nu întindeți perna de aer. O umflați cât vehiculul este la sol și nu ridicați. Nu veți dori să riscați ca pernele să se deformeze în plin proces de umflare. Ca o paranteză, de menționat că veți supune perna unui stres inutil.
După ce pernele pe aer au fost umflate, în următoarea jumătate de oră vă veți asigura că totul este în parametri. Rămâneți în repaus cu mașina.
Schimbați pernele de aer? Iată ce trebuie să știți
Dacă ați depășit timpul de garanție și se întâmplă să aveți nevoie să schimbați setul de perne de aer țineți cont mai întâi de toate de verificarea amortizorului, acesta să fie verificat. Dacă acesta este deteriorat ar putea deveni responsabil și de alte reacții în lanț. Asta dacă forța de amortizare este mică, pernă de aer trebuie să absoarbă mai mult șoc. Aceasta va suprasolicita pernele, evident, de unde și uzura timpurie și implicit o durată mai mică de viață. Iată de unde poate să apară riscul de spargere, crăpare, fisurare de orice fel a pernelor acestea.
Despre fitinguri
La montare în privința fitingului este de preferat să nu îl forțați la strângere. Recomandarea este de 2Nm. La un cuplu mai mare poate fi deteriorat filetul șurubului, ceea ce face ca aerul să iasă. Există și o clasică variantă de a verifică dacă sunt eventuale scurgeri, cu spumă de săpun, care ar face bule în cazul în care ar exista aer.
De asemenea, verificați conectorii să fie poziționați corect. În caz contrar, aceștia pot slăbi sau pot genera și coduri de eroare. Șuruburile superioare vor fi strânse cu grijă. Producătorii nu recomandă scule pneumatice pentru asta. La strângerea excesivă a șuruburilor veți deteriora filetele sau le veți rupe.
Compresorul
Dacă veți înlocui compresorul, mai întâi înlocuiți releul și verificați filtrul de aer. În cazul în care compresorul este deteriorat de apă sau murdărie, filtrul de aer sigur e murdar. Înlocuiți compresorul, dar fără un filtru schimbat acesta funcționează deficitar, cu umiditatea și murdăria existente.
De asemenea recomandăm ca după procesul de înlocuire a compresorului să verificați orificiile de admisie și furtunurile cazanului. Furtunul de aspirație poate deveni poros, se usucă și duce la scurgeri și poate chiar și la o desprindere de compresor.
Nu în cele din urmă verificați conexiunea dintre furtunul de cauciuc și compresor. Cablajul să fie unul bun, neuzat și nu uitați să înlocuiți plăcuțele cu arc.
Acestea fiind spuse, vă așteptăm în pagina noastră pentru a comanda pernele auxiliare AirPower potrivite mașinii pe care o aveți. De montaj vă puteți ocupa, având asistență inclusă.