Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau pleznite, etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variantii mari de temperatura și presiuni șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, prize fără impamantare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționarii echipamentelor etc

Garanție comercială

Garanția comercială este conform certificatului de garanție emis de către producător, în funcție de categoria de produs și reprezintă perioada în care consumatorul beneficiază de reparații gratuite din partea vânzătorului/producătorului.

Garanția de conformitate

Toate produsele beneficiază, prin lege, de garanția de conformitate care reprezintă perioada legală de 2 ani în care consumatorului i se aduce produsul la conformitate în mod gratuit. Conformitatea se referă la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferentă făcută de vânzător / producător.

Se presupune că bunurile de consum sunt în conformitate cu contractul dacă, așa cum se menționează în Directiva 1999/44/CE privind vânzarea produselor și garanțiile acestora, acestea:
• sunt conforme cu descrierea dată de vânzator și posedă calitățile pe care vânzatorul le expune consumatorului printr-o mostră sau model;
• se potrivesc unui scop anume pentru care consumatorul le cere și pe care le-a făcut cunoscute vânzatorului în momentul încheierii contractului și pe care vânzatorul le-a acceptat;
• sunt similare produselor de același tip și utilizate în mod normal;
• arată calitatea și performanță care sunt normale la produse de același tip și pe care consumatorul le așteaptă în mod rațional, dată fiind natură bunurilor prezentată de vânzator, producător sau reprezentant, în special, prin reclamă sau etichetare.

În cadrul termenului de garanție de conformitate se repara, înlocuiește sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11. Perioada de timp stabilită de remediere a reparatiei nu poate depăși 15 zile calendaristice de la dată la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

Conform OG21/1992 vânzătorul este obligat să-i furnizeze consumatorului: certificat de garanție (doar pentru produsele de folosință îndelungată), manual de instrucțiuni/utilizare.

Termenul de garanție menționat pe site este valabil pentru produsele achiziționate de persoane fizice. La unele produse persoanele juridice beneficiază de termen de garanție redus.

Toate produsele sunt livrate cu certificat de garanție și manual de utilizare (excepție: produsele de unică folosință, produsele din categoria Îngrijire).
Termenul de garanție al produselor diferă în funcție de produs și producător.
LineMed are în portofoliu produse cu termen de garanție comercială de 1, 2, 3 și 5 ani.
Detaliile legate de termenul de garanție comercială sunt menționate în descrierea produselor.
Cumpărătorul are obligația să respecte cu strictețe instrucțiunile din manualul de utilizare a produsului și de pe certificatul de garanție aferent.
Durata medie de utilizare a aparatelor este specificată în manualul de utilizare, cu condiția respectării instrucțiunilor de folosire și a efectuării intervențiilor tehnice numai de către personalul autorizat.

Garanția nu acoperă uzură normală a aparatului, utilizarea necorespunzătoare, neglijență, nerespectarea strictă a instrucțiunilor date de producător în manualul de utilizare, precum și accidentele.

Garanția nu acoperă consumabilele. Garanția nu acoperă nicio parte casabila a aparatelor (mânere, capace, butoane etc) și nici uzură carcaselor.
Nu se acordă garanție produselor utilizate în alte scopuri decât cele casnice.

Garanția se acordă cu condiția prezentării certificatului de garanție completat împreună cu actul de cumpărare (bon fiscal sau factură fiscală). Pierderea certificatului de garanție sau a facturii în original duce la pierderea garanției. Nu eliberăm duplicate pentru certificate de garanție!

ASIGURAREA GARANȚIILOR ÎN REȚELE DE SERVICE ALE PRODUCĂTORILOR

Produsele însoțite de Certificate de Garanție ale producătorilor beneficiază de garanție în rețelele de service ale acestora, în centrele menționate explicit pe certificate.
Produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru va prelua întreagă responsabilitate a rezolvării garanției.