Livrare

Dacă nu ai introdus corect și complet informațiile pentru livrare și contact în momentul când ai plasat comandă (numărul de telefon, numărul străzii, etajul, apartamentul, interfonul, codul poștal etc), sunt șanse să nu ajungă la ține și să se întoarcă la noi în depozit. Îți recomandăm să verifici de mai multe ori înainte să plasezi o comandă.

Când curierul ajunge la ține cu produsele, poți să deschizi coletul cu o singură condiție: să semnezi că l-ai primit și să-l plătești înainte.

Dacă ajunge curierul cu un colet cu care pare că s-a jucat fotbal și e vizibil deteriorat, îți recomandăm să-l refuzi și să ne contactezi imediat (dă-ne un e-mail la salut@perneauxiliare și-o rezolvăm rapid).

Livrăm în România, prin FAN Courier – timp aproximativ: 1-3 zile lucrătoare:

Retur / Schimb

Ghid de ambalare a produselor pentru Retur / Schimb:

Cum pregătești produsul pentru transport:

1. Te rugăm să ambalezi produsul în ceva rezistent la transport (o pungă, o cutie etc). Nu folosi pungă individuală transparentă în care vine de la noi, această nu este considerată un ambalaj corespunzător pentru a-l preda curierului.

2. Produsele trebuie trimise împreună cu toate etichetele și accesoriile aferente intacte, așa cum le-am trimis noi. Etichetele să nu fie rupte sau tăiate, produsul să nu fie folosit, spălat, murdar cu ulei etc. În caz contrar, avem dreptul să refuzăm returul sau să cerem o taxă pentru a putea aduce produsele la starea de vandabilitate.

3. Asigură-te că ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura inițială, certificate de garanție, etichete etc.