Politica de livrare
Dacă nu ai introdus corect și complet informațiile pentru livrare și contact în momentul când ai plasat comandă (numărul de telefon, numărul străzii, etajul, apartamentul, interfonul, codul poștal etc), sunt șanse să nu ajungă la ține și să se întoarcă la noi în depozit. Îți recomandăm să verifici de mai multe ori înainte să plasezi o comandă.
Când curierul ajunge la ține cu produsele, poți să deschizi coletul cu o singură condiție: să semnezi că l-ai primit și să-l plătești înainte.
Dacă ajunge curierul cu un colet cu care pare că s-a jucat fotbal și e vizibil deteriorat, îți recomandăm să-l refuzi și să ne contactezi imediat (dă-ne un e-mail la office.perneauxiliare.ro@hmail.com sau telefonic +40 744 870 142) și-o rezolvăm rapid).
Livrăm în România, prin Urgent Cargus – timp aproximativ: 1-3 zile lucrătoare:
- Dacă dai comandă într-o zi lucrătoare, adică de Luni până Vineri, până la ora 15:00, noi o procesăm și dăm coletul curierului, cu produsele tale, în aceeași zi. Toate comenzile date după 15:00 sunt predate curierului a două zi lucrătoare.
- În orice colț al țării te afli, livrarea te costă 25 lei. Dacă ai adunat destule produse în coș, iar valoarea coșului este mai mare de 400 lei, facem noi cinste cu transportul.
- În momentul când comandă este preluată din depozitul nostru de către curier, primești automat prin mail (pe adresa pe care ai plasat comandă) un link unde poți urmări livrarea, să poți fii cu ochii pe colet până ajunge la ușa ta.
- În dimineață livrării, vei primi un SMS cu intervalul orar în care se va livra coletul, numărul de telefon al curierului și un link unde poți vedea detalii sau poți modifică informațiile.
- Dacă nu te găsește la acea adresa și în intervalul de timp menționat, primești un alt SMS cu un număr de telefon la care poți sună pentru a stabili o nouă livrare. Dacă nici a treia oară nu este cu noroc, coletul se întoarce la noi.
- Dacă totuși dorești coletul respectiv, poți să repeți comandă, doar că vei plăti în avans atât costurile transportului anterior (tur-retur) cât și costurile noii livrări. Te rugăm să ții cont că în spatele acestui site există oameni care procesează, ambalează și livrează comenzile, indiferent dacă tu alegi să le ridici sau nu. Dacă te obișnuiești să anulezi comenzi deja în procesare sau expediate, există șanse să nu îți mai expediem pe viitor.
Retur / Schimb
- Poți schimba sau poți renunța la orice produs pe care l-ai cumpărat, în 14 zile calendaristice (numărătoarea începe din ziua când ți-au fost livrate), fără să ne dai vreun motiv – deși ne-ar ajută să știm ce s-a întâmplat.
- Ca să faci returul sau să ne soliciți un produs la schimb, trebuie doar să completezi formularul de retur / schimb de aici și te vom contacta în aproximativ 3 zile lucrătoare cu mai multe detalii. Ne ocupăm noi de curier, nu este nevoie să-l chemi tu pentru a ridică produsul / produsele.
- Dacă vrei la schimb un produs mai scump decât cel returnat, trebuie să achiți diferența de preț. Dacă vrei un produs mai ieftin, diferența de preț se returnează într-un cont bancar pe care îl vei furniza. În toate cazurile de returnare sau schimb al produselor, noi suportăm costurile de transport. Banii îți vor fi returnați în aproximativ 14 zile calendaristice după ce am procesat returul (după ce s-a întors la noi în depozit și l-am verificat).
- Dacă abuzezi de opțiunile de retur / schimb, este posibil să te ținem pe tușă.
Ghid de ambalare a produselor pentru Retur / Schimb:
- Cel mai important este să nu ne trimiți tu prin curier, produsul sau produsele pe care vrei să le returnezi / schimbi, deoarece trimitem noi curierul la ține.
- Dacă ai solicitat un produs la schimb: când primești noul produs, va trebui să-l predai curierului pe cel primit inițial, pentru a ni-l returna nouă.
Cum pregătești produsul pentru transport:
- Te rugăm să ambalezi produsul în ceva rezistent la transport (o pungă, o cutie etc). Nu folosi pungă individuală transparentă în care vine de la noi, această nu este considerată un ambalaj corespunzător pentru a-l preda curierului.
- Produsele trebuie trimise împreună cu toate etichetele și accesoriile aferente intacte, așa cum le-am trimis noi. Etichetele să nu fie rupte sau tăiate, produsul să nu fie folosit, spălat, murdar cu ulei etc. În caz contrar, avem dreptul să refuzăm returul sau să cerem o taxă pentru a putea aduce produsele la starea de vandabilitate.
- Asigură-te că ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura inițială, certificate de garanție, etichete etc.