Arcul poate sparge sfârcul de pompare a aerului la compresie maximă?

Proiectarea standard a suspensiei automobilului elimină atingerea bobinelor cu arc: chiar și atunci când sunt declanșate la oprire, bara de cauciuc limitează cursa suspensiei și, în consecință, cursa de compresie a arcului. Mai mult, dacă în arcuri sunt instalate elemente pneumatice, rezistența lor la compresie crește proporțional cu presiunea. Imaginați-vă o minge de tenis: cu cât o strângeți mai tare, cu atât vă este mai greu să o împingeți încă un milimetru. Aproape același lucru se întâmplă și cu elementele pneumatice: chiar loviturile puternice ale suspensiei nu vor putea forța resortul cu o pernă în interior să se închidă până nu atinge bobinele.

La dezvoltarea proiectării arcului de aer, am avut în vedere toate nuanțele operației de suspendare și putem afirma cu încredere că nu se va întâmpla nimic critic cu elementul de aer dacă respectați regulile de instalare și funcționare a acestuia.

0
    Coșul dvs.
    Coșul tău e golÎntoarce-te la magazin