FAQs

Frequently Asked Questions

Proiectarea standard a suspensiei automobilului elimină atingerea bobinelor cu arc: chiar și atunci când sunt declanșate la oprire, bara de cauciuc limitează cursa suspensiei și, în consecință, cursa de compresie a arcului. Mai mult, dacă în arcuri sunt instalate elemente pneumatice, rezistența lor la compresie crește proporțional cu presiunea. Imaginați-vă o minge de tenis: cu cât o strângeți mai tare, cu atât vă este mai greu să o împingeți încă un milimetru. Aproape același lucru se întâmplă și cu elementele pneumatice: chiar loviturile puternice ale suspensiei nu vor putea forța resortul cu o pernă în interior să se închidă până nu atinge bobinele.

La dezvoltarea proiectării arcului de aer, am avut în vedere toate nuanțele operației de suspendare și putem afirma cu încredere că nu se va întâmpla nimic critic cu elementul de aer dacă respectați regulile de instalare și funcționare a acestuia.

Prin instalarea și funcționarea corespunzătoare, pernele servesc fără a-și pierde proprietățile timp de cel puțin trei ani.

Elementul pneumatic este proiectat să funcționeze la o presiune de 0,5 până la 1,5 atm. Valoarea specifică depinde de obiectivele pe care intenționați să le atingeți. Dacă doriți să îmbunătățiți confortul suspensiei, utilizați intervalul 0,5 până la 0,8 atm. Dacă intenționați să transportați sarcini grele și nu doriți să permiteți spatele mașinii să se „scufunde”, umflați pernele la 1 – 1,5 atm. Nu este nimic în neregulă cu presiunile mai mari – elementul pneumatic nu se va rupe, dar eficiența acestuia va fi mai mică. Presiune extremă de explozie nu mai mică de 5 atm.

Presiunea maximă de lucru în elementul pneumatic este de 1,5 atm. Aceasta este cu mult mai mică decât presiunea în anvelopele unei mașini, astfel încât orice compresor de pneuri, chiar și unul cu putere redusă, poate fi utilizat pentru a aduce elementul pneumatic la o pregătire deplină. Dacă nu există una electronică, folosiți o pompă mecanică convențională (de exemplu, o pompă pentru picioare).

Atunci când evaluați capacitatea de transport a vehiculului dvs., vă recomandăm să continuați de la caracteristicile descrise de producător și să nu depășiți greutatea maximă permisă a vehiculului. Cu toate acestea, testele făcute de noi arată că un set de elemente pneumatice pot crește capacitatea de ridicare cu mai mult de 1000 kg.

Presiunea este reglată prin mamelonul elementului pneumatic. Pentru a ajunge la sfarc, trebuie să folosiți fie un elevator, fie să atârnați (scoateți) roata corespunzătoare. Totuși, ambele metode implică o anumită perioadă de timp și, în afară de aceasta, există posibilitatea de a vă murdări hainele în timp ce lucrați. Vă recomandăm o opțiune mai confortabilă: instalați suplimentar kitul swap AirPower. Vă permite să schimbați presiunea în elementele pneumatice din orice loc din cabina sau portbagajul mașinii unde este instalată unitatea de comandă a sistemului. Cu ajutorul unui kit de pompare, puteți schimba rapid presiunea în funcție de sarcina specifică – de exemplu, măriți-o pentru transportul unei sarcini grele, iar după încheierea transportului, puteți să o coborâți la valoarea anterioară.

În ciuda rezistenței sale, compusul din cauciuc din care sunt fabricate pernele este foarte elastic. Acestea compensează perfect deformările longitudinale și laterale, astfel încât pliurile de compensare (cum ar fi, de exemplu, pe manșete) nu sunt necesare în acest caz.

Pernele pneumatice AirPower sunt montate în arcurile de suspensie din spatele vehiculului. Prin setarea unei anumite presiuni în perne, puteți crește distanța de la sol: dacă vorbim despre spate, creșterea va fi de la 3 la 8 cm, în funcție de designul mașinii. Acest lucru vă va oferi avantaje mari într-o serie de situații: de exemplu, atunci când conduceți pe drumuri neuniforme, când parcați pe borduri. Rețineți că, comparativ cu alte metode populare de creștere a distanței de la sol (de exemplu, instalarea distanțierelor sub arcuri), utilizarea pernelor pneumatice AirPower este cea mai sigură, eficientă și multifuncțională opțiune.

Cauciucul electric din care sunt fabricate este proiectat pentru sarcini mari. Plus, suprafața pernelor se potrivește perfect cu spirele arcului, iar frecarea distructivă, ca atare, nu apare.

Avantajul pernelor este că sunt universale și pot îndeplini o gamă largă de sarcini. Când presiunea în perne este de până la 0.8 bar, acestea funcționează ca un amortizor suplimentar, crescând confortul la mers. Cu o creștere a presiunii până la 1.5 bar, pernele încep să funcționeze ca element elastic – în acest caz, rigiditatea totală a suspensiei va fi mai mare.

0
    Coșul dvs.
    Coșul tău e golÎntoarce-te la magazin