Ați plasat comanda și doriți să o anulați?

În cazul în care comanda nu a fost încă preluată și procesată de către un membru al echipei noastre, aveți posibilitatea să anulați comanda prin telefon, apelând nr. de telefon: +4 0744 870 142. Dacă doriți să modificați parțial produsele din comanda sau să adăugați, modificați datele de facturare sau de livrare, trebuie doar să trimiteți un e-mail către noi sau să ne sunați pentru o modificare mai rapidă. Modificările vor fi operate în timpul programului de lucru.

În cazul în care comanda a fost preluată și procesată de către un membru al echipei, vă rugăm să ne contactați telefonic pentru a încerca să anulăm procesarea comenzii.

Dacă comanda a fost deja procesată de colegi și a fost ridicată de curier, nu mai putem face nimic și comanda dvs. va fi expediată către adresa menționată pe pagina de finalizare a comenzii.

Avem rugămintea să acceptați comanda în acest caz, dar dacă sunteți ferm convins că nu mai doriți produsele aflate în comandă, aceasta poate fi refuzată atunci când vă contactează curierul pentru predarea coletului.

Refuzul comenzii nu implică niciun cost pentru dvs., toate costurile de returnare vor fi suportate de către firma noastră. Este posibil să refuzăm alte comenzi de la dvs. pe viitor dacă considerăm că ați plasat o comandă cu scopul de a prejudicia firma noastră.

Comanda anulată a fost achitată online?

În momentul anulării unei comenzi achitate cu cardul online, se trimite automat e-mail de anulare a plăți către EuPlătesc.ro, iar banii vor fi disponibil în contul în aproximativ 3 zile.